Tuning


Optimizam softul masinii pentru a marii puterea motorului , a obtine o placer mai mare la condus, a avea o siguranta mai mare la depasiri, fara a afecta viata motorului, modificarile aduse fiind moderate si liniare, nedepasind limitele impuse de producator. Prin optimizare softwear STAGE 1 se obtine:

  • crestere de putere de la 20 pana la 30% la motoarele turbo diesel si benzina cu turbo;
  • crestere a cuplului de la 20 pana la 30%;
  • crestere de putere si cuplu de 10 pana la 12% la motoarele pe benzina aspirat si diesel fara turbo;
  • un raspuns mult mai promt al motorului la apasarea pedalei de acceleratie;
  • o scadere a consumului in regim normal de mers;
  •  modificarile se fac in regim de siguranta pentru motor, turbina, injectoare etc…


Se recomanda celor ce vor sa obtina maxim de putere prin optimizare softwear fara a trebui sa aduca modificari turbinei, injectoarelor,sistemului de evacuare…

Prin optimizare softwear STAGE 2 se obtine:

  • crestere de putere de pana la 35% la motoarele turbo diesel si benzina cu turbo;
  • crestere a cuplului de pana la 35%;
  • un raspuns mult mai promt al motorului la apasarea pedalei de acceleratie;
  • optimizarea softului masinii se face aproape de limitele maxime impuse de producator;
  • este recomandata o diagnoza amanuntita a masinii inainte; (diagnoza se face gratuit de catre noi)
  • se recomanda inlocuirea filtrului de aer standard cu unul sport K&N sau BCM original.


     In special pentru cei ce parcurg foarte multi kilometri pe an,ca si regula prin ECOTUNING se poate obtine o economie la carburant de 10% – 20%, economie ce difera in functie de modelul masini si stilul de condus, exemplu avem un MERCEDES M-CLASS 3000D si un WV POLO , MERCEDESUL are un potential mai bun de a I se reduce consumul prin ECOTUNING deoarece consuma mai mult decat WV POLO care are un consum scazut orcum.